دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری، منزل، آشپزخانه، پارتیشن اداری و ...

پارتیشن شیشه ای هوشمند چیست؟

پارتیشن‌های شیشه‌‎ای یکی از مدل‌های پارتیشن هستند که خودشان انواع مختلفی دارند. پارتیشن شیشه‌ای فریم لس، پارتیشن شیشه‌ای تک جداره، پارتیشن شیشه‌ای دوجداره. شما از هر یک از این نوع پارتیشن‌ها می‌توانید پارتیشن شیشه ای هوشمند انتخاب کنید. در ادامه با این نوع پارتیشن اداری بیشتر آشنا شوید.
در گذشته پارتیشن‌های شیشه‌‎ای به کمک پرده‌های کرکره‌ای محدودیت دید ایجاد می‌کردند. این پارتیشن‌ها نیاز به نظافت بیشتری داشتند، کرکره‌های آن باید مرتبا تمیز می‌شدند، علاوه بر این شیشه پارتیشن هم نیاز به نظافت داشت. اما پارتیشن‌های هوشمند امروزی به دلیل فقدان کرکره، زحمت کمتری برای نظافت دارند.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

برای اجرای پارتیشن‌های شیشه‌ای شاید لازم باشد مبلمان اداری جدید خریداری کنید. رنگ این مبلمان را می‌توانید با رنگ پارتیشن شیشه‌ای هماهنگ کنید تا ترکیب زیبایی در دکوراسیون خود ایجاد کنید.
این شیشه برای اتاق مدیریت کاربرد مناسبی دارد. چرا که در هنگام برگزاری جلسات می‌توان آن را به شکل مات تنظیم کرد و بعد از جلسات آن را به شکل شفاف درآورد. با شفاف کردن پارتیشن می‌توانید عبور و مرور کارکنان را کنترل کنید، همچنین با مات کردن شیشه می‌توانید از عبور نور به داخل جلوگیری کنید.
برای استفاده از این نوع پارتیشن در اتاق کنفرانس دچار چالش نخواهید شد؛ چرا که به راحتی از شیشه آن به عنوان ویدیو پروژکتور می‌توانید استفاده کنید. البته این پارتیشن‌ها را می‌توانید در ابعاد مختلف و مورد نیاز خود سفارش دهید و محدودیتی برای این کار نیست.

ویژگی پارتیشن شیشه ای هوشمند

برخی از ویژگی‌های این نوع پارتیشن با انواع دیگر آن از جنس شیشه‌ای شبیه به هم است. برای مثال تمامی پارتیشن‌های شیشه‌ای امکان دید را برای هر دو طرف امکان پذیر می‌کنند. با پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توانید فضای شیک و مدرنی برای دفتر کاری خود ایجاد کنید. هر کدام از آن‌ها در ابعاد مختلف و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. برای این که این نوع پارتیشن بتوانند عایق سر و صدا هم باشند لازم است به خوبی فضای مورد نظر را پوشش دهند. برای مثال قبل از سفارش ابعاد مورد نیاز را اندازه گیری کنید و سپس سفارش دهید.
پارتیشن‌های هوشمند از جنس شیشه هم مانند انواع دیگر آن به سادگی نصب می‌شوند. شما به کمک این پارتیشن‌ها می‌توانید فضا را به صورت بهینه جداسازی کنید. تنوع رنگ و مدل آن باعث جذابیت این مدل شده است که به راحتی می‌تواند قابل سفارش برای فضاهای مختلفی باشد و با دیگر وسایل دکوراسیون اداری شما هماهنگ شود.

آشنایی پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن‌های هوشمند که با نام دیگر اسمارت گلس هم شناخته می‌شوند، تحولی عظیم در دنیای دکوراسیون ایجاد کرده‌اند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی پارتیشن‌های شیشه‌ای، آنتی یووی بودن آن است. آن‌ها فیلتر خوبی در برابر اشعه‌های خورشیدی هستند و این اشعه‌ها را از خود عبور نمی‌دهند.
شما به کمک یک ریموت کنترل می‌توانید مات یا شفاف بودن پارتیشن را کنترل کنید. همچنین می‌توانید مشخص کنید که کدام یک از پارتیشن‌های شیشه‌ای عملکرد مشابهی با هم داشته باشند. برای مثال پارتیشن‌های قسمت شرقی را با هم تنظیم کنید و پارتیشن‌های غربی را هم با هم هماهنگ کنید.
البته کاربرد این شیشه‌های هوشمند بیشتر از این صحبت‌هاست. شما می‌توانید از آن برای حمام، اتاق‌های کنفرانس، لابی و … استفاده کنید. در واقع این پارتیشن برای هر قسمتی که گاهی لازم است فضای اطراف آن دید کامل داشته باشد و گاهی این دید در محدودیت وارد شود، مناسب است. با کمترین زمان ممکن و یک کلید ساده می‌توانید اتاق کنفرانس خود را از معرض دید پنهان کنید و یا با همان کلید بر روی ریموت آن را به حالت قبل بازگردانید.

+ نوشته شده در  شنبه 26 بهمن 1398ساعت 14:41  توسط محیا یوسفی 

سفارش پارتیشن شیشه ای رنگی

تحولی که امروزه پارتیشن‌های شیشه‌ای در امر دکوراسیون ایجاد کرده‌اند، باعث شده تنوع بیشتری از این محصول در بازار تولید شود. اما این موضوع که کدام یکی از این مدل‌ها برای دفتر اداری ما مناسب است شاید باعث سردرگمی‌مان شود. انتخاب از بین دنیایی از طرح‌ها کار را برایتان سخت می‌کند. بنابراین اگر تصمیم به خرید و سفارش پارتیشن اداری شیشه ای رنگی دارید بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید. در ادامه چند نکته را به شما می‌گوییم.

پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن‌های شیشه‌ای به تنهایی زیبایی خاصی به محیط کاری شما می‌بخشند. شاید دلیل آن انعکاس نور باشد. شما می‌توانید رنگ آن را با وسایلی مانند میز اداری هماهنگ کنید. اما اگر برای خرید این پارتیشن به صورت هوشمندانه عمل کنید، علاوه بر زیبایی بر روی کارایی آن هم می‌توانید هدف داشته باشید.
یکی از دلایلی که باعث می‌شود برای خرید پارتیشن‌ها اقدام کنید، سازماندهی فضای داخلی است. شاید فکر کنید لازم است برخی از بخش‌های اداره خود را برای نظم بیشتر، جداسازی کنید. این کار مزیت‌های دیگری هم دارد. با جداسازی به کمک پارتیشن می‌توانید تمرکز کارمندان خود را بر روی اهداف سازمان بیشتر کنید. طبیعی است که فضاهای شلوغ باعث عدم تمرکز ما شود.
البته شاید پارتیشن‌های شیشه‌ای به خوبی نتوانند تمامی صداهای اطراف را حذف کنند، اما مزیت‌های دیگری دارند. به همین دلیل است که می‌گوییم بر اساس نیازها و توقعات خود برای خرید و پارتیشن اداری اقدام کنید. خرید بدون بررسی تنها می‌تواند باعث هدر رفتن وقت و هزینه شما شود.

فضای خلاقانه با پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی

این پارتیشن‌ها می‌تواند با پارتیشن‌های چوبی تلفیق شود و دکوراسیون جذابی برای شما خلق کند. همچنین با مدل‌های پارتیشن آلومینیومی هم ساخته می‌شود که هزینه هر کدام از آن بر اساس کیفیت و جنس انتخابی می‌تواند تغییر کند. در واقع دست شما برای انتخاب طرح و رنگ پارتیشن باز است. با بررسی همه جانبه برای خرید می‌توانید یک دکوراسیون بی‌نظیر ایجاد کنید.
شما این امکان را دارید که پارتیشن‌ها را به صورت متحرک یا ثابت سفارش دهید. در فضاهایی که لازم می‌دانید باید پارتیشن متحرک داشته باشید بهتر است این نوع را انتخاب کنید. این نوع پارتیشن بر روی ریلی نصب می‌شوند تا به راحتی بتوانند باز یا بسته شوند.
پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توانند فضاهای فلت اداره شما را به طرز عجیب و خلاقانه‌ای مزین کنند. با این پارتیشن‌ها می‌توانید انعکاس نوری رنگی هم ایجاد کنید. نور خورشید با تابیدن به این پارتیشن‌ها نور کمتری را به فضاهای دیگر انتقال می‌دهد و برای افرادی که چشمان حساس‌تری دارند مناسب است. با نصب این پارتیشن جلوی پنجره می‌توانید نور بهتری برای فضای کاری ایجاد کنید. اگر شما هم از تابیدن نور طبیعی به مانیتورتان بیزار هستید و البته نمی‌خواهید نور فضای داخلی اتاق هم کم باشد، انتخاب پارتیشن شیشه ای رنگی می‌تواند مناسب باشد.

کاربرد پارتیشن با شیشه‌های رنگی

رنگی بودن شیشه پارتیشن‌ها باعث می‌شود دید از دو طرف پارتیشن محدود شود. این موضوع باعث می‌شود در چنین فضایی احساس امنیت بیشتری در حریم خصوصی داشته باشیم. پارتیشن‌ها می‌تواند برای فضاهای مختلف طراحی شوند. بنابراین لازم است با توجه به فضای مورد نظر، پارتیشن تولید شود.
انواع پارتیشن شیشه ای رنگی برای فضاهای اتاق خواب، کابینت، دیوارپوش، لابی، فروشگاه، مطب و … تولید می‌شوند. با توجه به این فضاها رنگ مناسب برای سفارش پارتیشن‌های شیشه‌ای انتخاب می‌شود. برای انتخاب صحیح این نوع پارتیشن می‌توانید با کارشناسان مکعب گروپ مشاوره داشته باشید.
بسیاری از مراکز خرید پارتیشن یک سمپل رنگی در اختیارتان قرار می‎‌دهند تا بتوانید رنگ پارتیشن‌ها را بر روی محصول از نزدیک ببینید و انتخاب کنید. البته در صورتی که رنگ مورد نظر شما داخل این سمپل نباشد باز هم می‌توانید از رنگ‌های دیگری سفارش دهید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 21 بهمن 1398ساعت 21:10  توسط محیا یوسفی 

اصول چیدمان فضای اداری

زمانی که برای تاسیس شرکت خود دچار مشغله‌های فراوانی می‌شوید، شاید به چیدمان فضای اداری در مراحل آخر فکر کنید. چیدمان برای فضاهای مختلف یکی از نکات بسیار مهم است که معمولا توجه زیادی به آن نمی‌شود. شما باید برای استفاده بهینه از فضای اداری خود نکاتی را بدانید و با رعایت آن می‌توانید فضای بهتری را برای دفتر کاری خود ایجاد کنید.
اصول چیدمان اداری می‌تواند بر روی سرنوشت شرکت شما هم تاثیر داشته باشد. این چیدمان بهتر است از یک استاندارد پیروی کند. شاید بخواهید با خرید پارتیشن اداری فضای کار خود را سازماندهی کنید. با این کار می‌توانید نظم بیشتری هم در اتاق‌های مختلف ایجاد کنید.

اصول چیدمان فضای اداری

قبل از این که شروع به خریداری وسایل و چیدمان آن‌ها کنید، یک پیشنهاد برایتان داریم. در این مرحله می‌توانید نقشه فضای خود را در بر روی یک کاغذ بکشید و جای وسایل را طراحی کنید. با تصور این کار در ذهن به نتایج بهتری خواهید رسید.
در صورتی که از استانداردهای چیدمان فضا و مراحل انجام آن اطلاعاتی نداشتید می‌توانید با کارشناسان مجرب گروه مکعب تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بخواهید. با افزایش استاندارد چیدمان در فضای کاری می‎توانید راندمان کار را هم بالا ببرید و متنظر پیشرفت تیم خود شوید.

استاندارد چیدمان فضای اداری

برای چیدمان فضای کاری لازم است استاندارد را رعایت کنید. رعایت این استاندارد باعث آسایش کارمندان و بهبود روند کاری به مرور زمان می‌شود. در واقع برای تعریف استاندارد باید بگوییم شرایط و قواعدی غام پسند است که باعث کیفیت کارایی شما شود.
اولین استاندارد برای فضای اداری این است که نظم را برقرار کنید. منظور ما از نظم، نحوه چیدمان وسایل در کنار هم است. افراد در محیط‌های شلوغ نمی‌توانند تمرکز کامل داشته باشند. بنابراین بهتر است برای ایجاد نظم بیشتر، وسایلی که ممکن است برای شما دست و پاگیر باشد را حذف کنید. برای چیدمان فضای کاری باید متراژ فضا را در نظر بگیرید تا با ایجاد تغییرات کوچک دچار دردسر نشوید. در زمان چیدمان وسایل کمی آینده نگر باشید. در محیط‌های کاری ممکن است نیروهای بیشتری به تیم اضافه شوند و نیاز باشد وسایل و میز اداری به بخش مورد نظر اضافه کنیم. به همین دلیل سعی کنید وسایل را طوری خرید کنید که در زمان تغییر دچار چالش زیادی نشوید.
برای ایجاد استاندارد در محیط کار باید به عوامل مختلفی مانند نور محیط، ایجاد سیستم تهویه، تعداد کارمندان در هر فضا و نحوه چیدمان میز و صندلی آن‌ها در کنار هم و … باید توجه کنید.

نکاتی برای چیدمان محل کار

راحتی کارمندان را در نظر بگیرید. برای ایجاد حس راحتی می‌توانید کارهای متنوعی انجام دهید. برای مثال از صندلی‌ و مبلمان اداری ارگونومیک استفاده کنید. این صندلی‌های مراقب جسم شما هستند، به خصوص برای کارمندانی که ساعات طولانی را باید پشت میز بنشینند با گذر زمان دچار آسیب‌هایی در ستون فقرات خود می‌شوند. با در نظر گرفتن راحتی آن‌ها باعث ایجاد حس رضایت برای کارمندان خود می‌شوید.
زاویه تابش نور خورشید به داخل اتاق را در نظر بگیرید. اگر این زاویه تابش به صورت مستقیم به مانیتورهای افراد بتابد بعد از مدتی مشکلات زیادی برای چشمان آن‌ها ایجاد می‌کند. شما باید چیدمان فضای اداری خود را طوری ایجاد کنید که کمبود یا زیاد بودن نور طبیعی باعث آزار چشم‌های او نشود. همچنین اگر تابش نور طبیعی در اتاق به میزان کافی نباشد باید فکری برای آن داشته باشید و از نورهای مصنوعی کمک بگیرید.
چیدمان را طوری تنظیم کنید که عبور و مرور بین بخش‌ها آسان و در کمترین زمان صورت گیرد. بهتر است اتاق کارمندانی که تبادل نظر بیشتری با هم دارند را در کنار هم قرار دهید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 17 بهمن 1398ساعت 16:18  توسط محیا یوسفی 

راهنمای خرید پارتیشن اداری

برای خرید پارتیشن اداری عجله نکنید. شما باید نکاتی را قبل از خرید در نظر بگیرید. همچنین برای انتخاب بهترین پارتیشن که برای شرکت شما کارآمد باشد نیاز به تجربه و تخصص دارید. این تجربه و تخصص را همه ما نمی‌توانیم به دست آوریم چون دارای حرفه‌های مختلفی هستیم. اما افرادی هستند که راهنمای خرید پارتیشن اداری را به ما ارائه می‌کنند.
پارتیشن‌ها مزیت‌های فراوانی دارند. بسیاری از مدیران برای جلوگیری از انتشار صدا به خرید آن اقدام می‌کنند. گاهی هم برای حفظ حریم خصوصی کارمندان لازم است به فکر جداسازی بخش‌هایی در شرکت خود باشید. البته پارتیشن‌های اداری انواع مختلفی دارند که شما بر اساس نیاز و همچنین بودجه خود خرید خود را انجام می‌دهید.
یکی دیگر از موضوعاتی که برای خرید پارتیشن اداری نیاز است به آن توجه کنید، رنگی است که توسط آن دکوراسیون اداری شما شکل می‌گیرد. برای رنگ پارتیشن می‌توانید از رنگ سازمانی خود کمک بگیرید، یا بسته به حوزه شغلی خود از انواع رنگ‌ها برای انتخاب پارتیشن استفاده کنید.
در ادامه مطلب می‌خواهیم درباره راهنمای خرید پارتیشن اداری با شما صحبت کنیم.

راهنمای خرید پارتیشن اداری

نکاتی قبل از خرید پارتیشن اداری

قبل از این که تصمیم به انتخاب پارتیشن بگیرید و سریعا هزینه آن را پرداخت کنید باید نکاتی را در نظر گرفته باشید تا وقتی کار از کار گذشت از کرده خود پشیمان نشوید.
در مرحله اول باید کاملا فضای مورد نظر را بررسی کنید. هدفتان را از خرید پارتیشن بدانید. آیا فقط زیباسازی فضای برایتان مهم است یا برای این مجزاسازی فکر مهم‌تری دارید؟ البته که ظاهر دفتر کاری شما هم به اندازه قابل توجهی مهم است اما اگر این زیبایی با کاربردی بودن آن ادغام شود.
مرحله نیازسنجی بسیار مهم است. زیرا ممکن است شما یک پارتیشن چوبی و بدون پنجره برای قسمتی از دفتر کاری خود خریداری و نصب کنید و بعد از آن متوجه شوید که باقی فضای شرکت به واسطه این پارتیشن تاریک و کم نور شده است. بنابراین اگر با کمبود پنجره در واحد خود مواجه هستید، بهتر است از پارتیشن‌های ترکیبی استفاده کنید که قسمتی از آن‌ها برای انتقال نور به شکل پنجره هستند.
تعداد پارتیشن را مشخص کنید. شما باید بدانید بر اساس متراژ شما قرار است فضای مورد نظر را به چند بخش تقسیم کنید و در داخل آن‌ها چه تعداد کارمند قرار است حضور داشته باشند. برای این که یک تصمیم هوشمندانه بگیرید، بهتر است قبل از خرید با کارشناس طراحی دکوراسیون اداری مشورت داشته باشید. گروه مکعب با تجربه ارزشمند خود می‌تواند به شما کمک کند.

راهنمای خرید پارتیشن برای اداره شما

با اضافه شدن نیروها، باید دفتر کاری شما تغییراتی داشته باشد. ممکن است بودجه کافی برای اجاره یا خرید دفتر جدید نداشته باشید که در این صورت تصمیم می‌گیرید از فضای فعلی به نحو احسن استفاده کنید.
اما برای بررسی و خرید پارتیشن اداری برای دفتر کاری خودتان لازم است بهترین پارتیشنی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد. گران قیمت‌ترین پارتیشن، بهترین پارتیشن برای شما نیست. شما باید بر اساس حرفه کاری و نوع فعالیتی که در اداره انجام می‌دهید یک انتخاب صحیح داشته باشید. علاوه بر این باید شرایط جوی منطقه خود را هم در نظر بگیرید و پارتیشنی را انتخاب کنید که در اثر رطوبت هوا آسیب نبیند. یک انتخاب درست شما را از پرداخت هزینه‌های اضافی دور می‌کند.
شاید تصور کنید خرید یک پارتیشن ضعیف هم بتواند نیاز شما را بر طرف کند. اما دقت داشته باشید که ممکن است عمر آن کوتاه باشد و پولی که بابت خرید آن داده باشید هم بیهوده باشد. برای اجتناب از چنین اشتباهی یک انتخاب درست داشته باشید. شاید لازم باشد از سطح انتظار خود بیشتر هزینه کنید، اما خیالتان از بابت پارتیشن اداری که می‌خرید راحت شود.

+ نوشته شده در  يکشنبه 13 بهمن 1398ساعت 19:08  توسط محیا یوسفی 

فروش مبلمان اداری و نکاتی درباره آن

خرید و همینطور فروش مبلمان اداری نیازمند آگاهی از نکاتی است که با رعایت کردن آن از جانب خریدار و فروشنده باعث رضایتمندی دو طرفین می‌شود. در ادامه می‌خواهیم درباره این نکات با شما صحبت کنیم.
برای مبلمان اداری ، مهم‌ترین قسمت نحوه قیمت‌گذاری آن است. فروش لوازم اداری باید بر اساس کیفیت و کاربرد آن قیمت گذاری شود. برای این مرحله نیاز است استانداردهای اجناس اداری قبل از فروش بررسی شود و بهترین قیمت آن برای مشتری در نظر گرفته شود. با این حساب هر کالایی که گران‌تر باشد، قاعدتا جنس بهتری ندارد.
حتما ضرب المثل “هرچقدر پول دهی، آش می‌خوری” را شنیده‌اید. امروزه مواردی در بازار وجود دارد که می‌تواند این گفته را نقض کند. بنابراین بهتر است به این ضرب المثل تکیه نکنید و خودتان برای کالای مورد نظر وارد تحقیق شوید. در این صورت اگر با بررسی تمامی جوانب مبلمان اداری مورد نظر خود را خریداری کنید، احتمال این که پس از خرید از کار خود پشیمان شوید، بسیار کم می‌شود.

فروش مبلمان اداری

 

به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای خرید مبلمان اداری باید به بودجه خود دقت کنید. این مسئله به خصوص برای شرکت‌هایی که به تازگی مرحله تاسیس را پشت سر گذاشته‌اند، موضوع مهمی است. چرا که باید هر قدمی برای کارهای شرکت برمی‌دارند بسیار سنجیده باشد تا در حساب و کتاب کلی و مخارج شرکت خللی ایجاد نکنند.
بسیاری از فروشگاه‌ها برای قسمت فروش مبلمان اداری خود کارشناسان با تجربه‌ای را استخدام می‌کنند تا بتوانند راهنمایی‌های درستی به مشتریان بدهند. آن‌ها بر اساس تجربه خود سعی می‌کنند نیازهای شما را برای این خرید بسنجند و با سلایق شما آشنا شوند.
برای خرید مبلمان اداری به عنوان خریدار بهتر است کارایی مبلمان را برای دفتر اداری خود بسنجید. وقتی بودجه شما برای خرید کالاها محدود باشد، این موضوع حساسیت بیشتری هم پیدا می‌کند. بنابراین از خرید کالاهایی که کاربردی برای شما ندارند و تنها جنبه تزیینی و تغییر دکوراسیون دارند پرهیز کنند. بسیاری از اجناس در بازار هستند که علاوه برا کاربردی بودن می‌توانند تغییر مناسبی برای فضای کاری شما ایجاد کنند. پس بهتر است برای خرید به سراغ چنین وسایلی بروید.

متناسب با نوع فعالیت اداری خریداری کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید مبلمان اداری باید در نظر بگیرید این است که بر اساس نوع کاری که در شرکت انجام می‌دهید وسایل اداری را خریداری کنید و در نهایت دکوراسیونی که برای فضای کاری خود می‌چینید گویای کار و حرفه شما باشد.
برای مثال اگر حوزه کاری شما در زمینه فعالیت‌های حقوقی و امور وکالت است، باید مبلمان رسمی‌تری خریداری کنید. پیشنهاد ما خرید مبلمان راحتی با پارچه چرمی، که بهتر است رنگ آن تیره باشد. البته از سبک‌های دیگری نیز می‌توانید برای دفتر حقوقی خود استفاده کنید. در مقابل اگر حوزه فعالیتی شرکت شما یک رسانه اینترنتی یا یک استارت آپ باشد بهتر است از رنگ‌های شادتری برای فضای کاری خود استفاده کنید. محیط‌ها و دکوراسیون خشک و بی‌روح برای این شرکت‌ها می‌تواند از کارایی نیرو بکاهد. بهترین کار این است که برای شرکت خود یک نیروی طراح دکوراسیون اداری استخدام کنید و مراحل تغییر را با مشورت او پیش ببرید. خرید مبلمان اداری تنها یک بخش از تغییر دکوراسیون فضای شرکت شماست.
امروزه تنوع طرح‌ها و رنگ مبلمان اداری ممکن است ما را در لحظه خرید آن دچار سردرگمی کند. فروشندگان با مهارت باید برای فروش مبلمان اداری دقت کنند که وفاداری مشتری به شما مهم‌ترین موضوع سودآور برای شماست. چرا که اگر مشتری از کیفیت اجناس و خدمات پس از فروش شما راضی باشد می‌تواند برای خریدهای بعدی هم به شما مراجعه کند. علاوه بر این ممکن است کالا و خدمات شما را به دیگر دوستان خود هم معرفی کند. این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی بر روی افزایش فروش شما داشته باشد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 6 بهمن 1398ساعت 12:50  توسط محیا یوسفی 

انتخاب پارچه برای مبلمان اداری

انتخاب نوع مبلمان برای دفتر کاری یک نوع دغدغه است. شاید خودمان از پس این موضوع بربیاییم. اما چه نوع پارچه‌ای برای مبلمان اداری انتخاب کنیم؟ در این مقاله می‌خواهیم با انواع پارچه مبل و انتخاب پارچه برای مبلمان اداری آشنا شویم.
همان قدری که متریال ساخت اسکلت مبلمان مهم است، جنس پارچه آن هم اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب نوع مبلمان باید تکلیف کاربرد آن را مشخص کنید. این که مبلمان قرار است در چه فضایی قرار گیرد و میزان استفاده از آن تا چه حد است.

انتخاب پارچه برای مبلمان اداری

با خرید پارتیشن اداری و قرار دادن آن در فضای اداری، احتمالا یک فضای دیگر با این جداسازی برای خود ایجاد کرده‌اید. این فضای جدید نیاز به مبلمان اداری جدید دارد. بسته به نوع کاربرد این اتاق باید دکوراسیون اداری مخصوص به آن را بچینید. اگر برای این مرحله دچار سردرگمی شده‌اید، کارشناسان با تجربه مکعب گروپ شما را راهنمایی می‌کنند تا دکوراسیون در خور شرکت خود را داشته باشید.

انواع پارچه مبل

پارچه مبل یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مبلمان است. کیفیت این پارچه باید به قدری باشد که با قیمت مبلمان به صرفه باشد. برای انتخاب انواع پارچه مبلمان گزینه‌های زیادی داریم که در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم.
پارچه مخملی برای مبلمان یکی از پرطرفدارترین گزینه‌هاست. این پارچه برای مبلمان کلاسیک و سلطنتی مناسب است. بافت و رنگ این نوع پارچه تنوع زیادی دارد. جنس مخمل کیفیت‌های گوناگونی دارد. کیفیت آن را از روی تراکم بافت مشخص می‌کنند. یعنی هر چقدر تراکم پارچه مخمل بیشتر باشد کیفیت آن بهتر است.
جنس ساتن یکی دیگر از انواع پارچه برای مبلمان است. اما به دلیل نگهداری سخت از آن، طرفداران زیادی ندارد.پارچه‌های ساتن به راحتی آلودگی را به خود جذب می‌کنند و حتی جنس مستحکمی هم ندارند. اما زیبایی خاصی دارند.
اگر طرفدار مبلمان چرم هستید به شما تبریک می‌گویم. این جنس هم زیبایی منحصر به فردی دارد و هم از استحکام خوبی برخوردار است. البته چرم هم می‌تواند کیفیت‌های متفاوتی داشته باشد. نگهداری از مبلمان چرمی هم قواعد خاص خودش را دارد که با رعایت کردن آن طول عمر مبل را افزایش می‌دهید.
یکی دیگر از انواع پارچه برای مبلمان اداری، پارچه مبل مازراتی است. در این نوع پارچه که کیفیت قابل توجهی دارد انواع رنگ از این جنس موجود است تا بر اساس طراحی دکوراسیون اداری شما برای مبلمان انتخاب شود.
البته پارچه‌های متنوع دیگری هم در بازار موجود است که می‌توانید بر طبق سلیقه خود آن را انتخاب کنید. اما چند نمونه‌ای که برای شما مثال زدیم، پرطرفدارترین جنس پارچه برای مبلمان هستند.

چه نوع پارچه برای مبلمان اداری انتخاب کنیم؟

برای قدم اول نوع کاربرد مبلمان را بررسی کنید. باید بدانید که این مبلمان را در چه محیطی می‌خواهید قرار دهید. این که مبلمان در فضای لابی شرکت قرار می‌گیرد یا اتاق جلسه، کاملا جای بررسی دارد. به همین دلیل شما باید برای هر قسمت از فضای اداره خود نوعی از مبلمان را با رنگ و طرح خاصی سفارش دهید.
بهتر است برای اتاق جلسات فضای کاری خود از پارچه‌های چرمی انتخاب داشته باشیم. این نوع پارچه‌ها نمای کلاسیک و زیبایی به فضای کاری ما می‌دهند. برای فضاهای اتاق انتظار، فضای استراحت کارکنان، از مبلمان با پارچه مازراتی انتخاب کنید که طرح و رنگ‌های متفاوتی دارد. برای اتاق استراحت یا بازی کارکنان می‌توانید رنگ پارچه برای مبلمان اداری را رنگارنگ در نظر بگیرید تا روحیه آنان را شاداب کند.
البته طرح و رنگ مبلمان اداری تمام ماجرا نیست. شما موضوعات دیگری را هم باید مورد بررسی قرار دهید. وقتی مبلمانی را برای فضای اداری خریداری می‌کنید باید برای نظافت آن هم فکری کرده باشید. در این میان تمیز کردن مبلمان چرمی راحت‌تر است. مبلمان از جنس پارچه مخملی ممکن است شما را در این امر به دردسر بیندازد. پارچه‌های مخمل به سادگی مواد را به خود جذب می‌کنند و تمیز کردن آن زمان بر است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 1 بهمن 1398ساعت 17:46  توسط محیا یوسفی